Skolstart!

Idag har skolan kört igång igen, verkar mycket bra! Började en kurs idag som handlar om drogkunskap och beroendelära... En skön skåning till lärare oxå, det ser lovande ut! Idag blev det lite snakc om bensodiazepiner i form av tabletter/läkemedel. Kände igen mycket som sas och jag är tacksam att jag tyckte jobbet på psyket var intressant då det känns som om jag har mycket gratis från det...

Katterna har varit mycket själva idag tyvärr så när jag kom hem och vi skulle åka ner och titta på Elfsborg-Ljungskile på Boholmarna så fick de helt enkelt följa med... Bruno gnällde lite i bilen på vägen ner och när vi kom fram gick han ur buren, kollade om det fanns någon låda nånstans och när det inte gjorde det så gick han helt sonika in i sin bur och kissade där... Ibland har han sina små ljusa stunder, det var bara att ta bort handduken och så var allt frid och fröjd igen! Brorsan var tacksam att han inte kissade på golvet!

Jag köpte 5 nya möss till dem idag och nu far de runt här som tossingar och jagar dem, även bruno rör på sig idag! Köpte en som piper och den verkar vara alldeles väldigt rolig!

Nu ska jag strax sova, det har varit en fullproppad dag!

Kram
Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0