Så närmar det sig...

snart fyller jag år... dags att börja fundera på vad man vill bjuda på! Något som gott men ändå relativt enkelt och som går att göra till mycket folk. Jag har mina funderingar, ska väl åka och handla i helgen...

Ikväll kommer kusinen från göteborg och ska sova hos oss, han är 16 år och ska ha med sig flickvännen... Jag tror allt att han tycker det ska bli roligt att få visa upp henne! Jag själv är väldigt nyfiken...
Imorgon blir det jobb, det är v75 på Kalmartravet och jag ska väl servera lite i Prommen, det blir nog hyfsat lungt. Tror att jag mestadels har stammisar och då kan det handla om före detta arbetsgivare till på köpet! Ja ja pengar behöver man och om man har turen att det vinns mycket vid borden så kanske kanske man kan få lite dricks... HOPPAS!
Söndagen skulle det först bli jobb, men nu verkar det inte bli det... Kan väl vara likabra, behöver städa och börja med maten inför tisdagen så det får väl bli det istället!

Nu är det skola och det är hopplöst tråkigt, filosofi är inte alls min grej... Men man måste väl...! Blä på det...

Nehe dags att bege sig mot kaffemaskinen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0