Så är man ett år äldre, frågan är om man blivit något smartare?

Födelsedagen var återigen avklarad! Det var en himla fin födelsedag med många fina presenter! Bla annat fick jag den här på mina söta katter!!


Mamma hade tagit dem till fotografen!

Veckan har i övrigt varit fullspäckad, har haft en hemtenta i filosofi som inte alls var att leka med men efter föreläsningen idag så tror jag att jag har klarat den! *hoppas* Men i måndags och igår spenderades det hela dagarna med näsan i boken och framför datorn, ingen kan komma och säga att jag inte ansträngde mig iaf!

Nu bär det av med julbord i helgen, det ska bli skoj faktiskt! Jag jobbade ju endast två stycken förra året så nu ska det bli så roligt att få köra hårda helgen igen! Vi får väl se vad jag tycker den 21 dec då jag gjort ett antal! Det kommer gå så fort och iochmed det så kommer det gå ännu fortare (egentligen inte) tills jag åker till Afrika! Jag inser nu att jag kommer sakna folk massor och för att inte tala om katterna och den närhet och kärlek de ger mig varje dag! Ohh så svårt det kommer att bli! Men ack så lärorikt!

Ikväll ska jag till en gammal kompis sen gymnasiet, Jenny! Vi ska fika lite och snacka skit! SKOJ!

KRAMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0