Jag blir så trött på skolan!

Jag vill vara klar nu!!
Just nu läser vi något folisofiskt och det är absolut inte min grej, jag vill läsa relevanta saker! Inte sådan här skit som jag inte fattar något av ändå... omkullkastad vetenskap! kant, hume och andra snubbar, vem bryr sig?!
Så länge stolen är där när jag behöver den så struntar jag faktiskt fullkomligt i om den finns där när ingen ser den!

Som ni förstår så är jag trött på skolan, den kursen vi läser, lärarna, allt trubbel med afrika resan och tågen som inte går när man vill! Om det hade funnits alternativ så hade jag valt en buss istället mellan Kalmar och Växjö... OK att det skulle ta tio minuter längre men den hade iallafall gått varje gång... Tågen bara krånglar, träd hit och träd dit, ledningar som inte funkar och räls som byggs om... Nej tack till det!

Varit med Lava på djursjukhuset idag, något med hennes ena öga.. Nu stå hon på medicin både i form av droppar och tabletter, återbesök på måndag! Ytterligare lite fattigare! Men hon är pigg trots alls, hon apporterar dagarna i ända.. Det är jätteskoj tycker hon! En annan kan bara sitta still och kasta musen då och då, det passar matte och husse ypperligt!

Måste fortsätta med plugget, ska strax laga lite käk och sen så åka ner till Boholmarna och scrappa!

Snart är det jul och julbord!! =)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0