*förvånad*

Gissa om jag blev förvånad när jag öppnade min mail idag... Skulle varit i skolan igår men sket i det så som jag gjort med alla andra föreläsningar på denna kurs... aja baja Susanne man ska sköta sina åtaganden! Nåväl, jag hade mailat min lärare och sagt att jag inte skulle komma, skyllde på halka och annat skoj... Frågade också om jag kunde hämta mitt sista paper hos henne... Fick svar idag att jag kunde komma och hämta mitt paper hos henne och fock också reda på mitt betyg... vilket blev VG??!!! Va?? På denna kurs som jag bara skitit i, gjort det som är aldra nödvändigast och då får jag VG... Man kanske inte ska tänka så mycket! Jag får väl vara glad att jag har bra munläder, har pratat på en hel del på seminariena och det hade hjälpt... det uttryckte hon klart och tudligt! Även texterna hade varit bra och jag som tyckt att jag bara svamlat! Se där... Bra Sannepanne...

Nu ska jag in till stan och fixa med försäkring inför Zambia!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0