Forfarande förkyld och trött...

Trist med sega saker som vägrar ge med sig... Idag tog jag en rejäl sovmorgon och det var så skönt!
Magnus lämnade Bruno på djursjukhuset idag på morgonen och nu har jag hämtat en kisse med två kulor mindre! Han är numera kastrat! De är så roliga där inne, om han slickar på såret så sätt på honom tratten... jag hade skickat med tratten för jag vet att det inte handlar om utan när han slickar på såret. Det första han gjorde när han kom ur transportburen hemma var att slicka på såret.... Nu går han omkring här med sin tratt och har svårt att komma till ro.... han vill både äta och gå ut, just de sakerna han inte får göra!


Susanne


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha det bra =)

2008-05-14 @ 14:01:38
URL: http://mydaytoday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0