Tack tack Kattis...

för schampona som anlände med posten idag... Bruno är faktiskt väldigt snäll i duschen så det ska nog gå bra med att testa dem...

Idag har jag varit iväg och jobaat lite på travet, det är mycket som ska fixas inför morgondagens tävlingar! Jag har bla dukat upp ca 200 platser, fyllt på dricka kylar, skivat salami mm. Ni ser att det är väldigt omväxlande, tur att man är ombytlig! Det var väldigt länge sen jag var där nu och det händer mycket på Kalmartravet... Kul att se de satsningar som görs...

Nu ska jag iväg och handla lite potatis, ska bjuda brorsan och hans familj på raggmunkar idag... Visst är det underbart gott! Sen ikväll blir det scrapping på hela slanten, kanske lägger jag ut någon jag lyckats extra bra med... Hur troligt det nu är?! =)

Bye now!

Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0