Så skönt att bara slappa...

Jag har skrivit halva min text som egentligen skulle vara klar till på tisdag men nu inte förrän nästa tisdag. Det är skönt att ha börjat redan, ska försöka avsluta den nu... Boken måste in till bibblan imorgon!
Jag har läst 40 av de 80 sidor som ag måste läsa till imorgon, det är också bra! Bruno har sovit hela dagen idag, han var väl också trött efter gårdagens bravader, men nu är han uppe... Sitter på min axel och spinner, jag har inte särskilt stora axlar men där ska han sitta eller ligga! Mysigast är när han vänder rumpan till... hrmm...

Jag ska fortsätta pluggandet nu, ska träna vid kl 18 idag! Lovisa är du laddad??

Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0