Nu är jag i skolan...

Bruno ligger hemma och han sover säkert... om han nu inte skulle sova så sitter han antingen i fönstret och kikar ut eller så leker han med råttan i våra skor... Man brukar märka det när man kommer hem och alla skor som stod på skohyllan när man åkte ligger på golvet! Buskatt, men så länge han tycker det är skoj så är ju det bra...

tack Katiis för alla tips igår, ska nog smita in på Clas Olson och köpa en lasergrej så jag kan roa ännu mera... Då kanske han blir trött...

Inatt har han sovit brevid min huvudkudde och det är så mysigt, man vill gosa och klappa hela tiden men det går inte för då spinner han så högt att det inte finns en möjlighet att sova... Idag på morgonen (05.00, när gick ni upp?) kom han springande och ville kela en massa, det verkade som han tyckte att jag gick upp för tidigt för han låg kvar en stund när jag gick upp och in i duschen! Sen ville han ju givetvis ha mat och det fick han såklart... Magnus köpte mera MJAU igår så han äter det, det gör inte tingeling längre... det är bara gott en liten stund, sen vill hon  ha sin pussi som vanligt! Ja och så pulorna förstås... Nu är alla kattungemat slut och det blir ingen mer, Bruno åt ändå inte det... Tingeling käkade upp det! Vi kör på vuxenfoder istället för det äter de båda två med god aptit... Vi testar någon ny sort nu, alltså helt ny på markanden... Kommer dock inte ihåg vad den heter... Får väl åka och köpa upp oss på lite Royal Canin, det är det bästa Tingeling vet! bruno gillade också det så jag tror att vi kommer körap å den i fortsättningen....

vad ger ni era djur på sorts mat?

Nu väntar jag på att workshopen ska börja, det ska bli psykodrama fram till kl 15:00 i eftermiddag, sen tåg hem igem... Väl där väldigt trött!

Nu skola...

Tjingeling / Susanne

Kommentarer
Postat av: Bella

Hejsan. Du har vunnit ett fint väsksmycke på min blogg :-) Maila mig din adress på [email protected] så skickar jag det så fort jag bara kan.

// Bella

2008-03-28 @ 10:39:09
URL: http://thespaceinbetween.blogg.se
Postat av: Kattis

Här blir det mest Hills. Men Pipen är mest förtjust royal Canins Excigen och då får han ju det vi sidan av. Inte alls bortskämd...

2008-03-28 @ 23:15:23
URL: http://www.drakborgens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0