Ni skulle bara se...

Bruno och jag är ensamma hemma och han ligger på min arm och gosar... Jag har ineg möjlighet att ta ett kort fast jag skulle verkligen vilja. Han ligger på rygg me alla ben brett isär, man kan säga att han visar hela härligheten... Just nyss så sträckte han ut en bakbenet och verkligen sträckte det rakt upp, gnällde lite och tittade på mig...
Typ, matte jag är lite seg kan du killa mig mellan tårna...?? När han gäspade så kom den där doften... ouähh vad han luktar apa i käften... Kan det bero på att han byter tänder nu och har dubbla tänder överallt i käften...?? Jag vill ha tips på hur man blir av med den...!

image3

Ni får hålla tillgodo med en annan gos bild på det lurviga djuret med hans mindre lurviga matte eftersom det långa blonda håret är avklippt!

Nu har han flyttat upp till axeln, ligger där och spinner... HÖGT! Mysigt så länge det inte är tidigt på morgonen...

Lev väl...

Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0