Jag ropade på Tingeling...

nyss...

När jag sen öppnade dörren efter nån minut för att se om hon var där så tog han sin chans... Bruno for ut som om han hade eld i baken, han sprang som en tok. Över till grannen i en rasande fart med mig efter i tofflorna! Ja jisses...
Men han stannade för att inspektera den lilla snö som ligger kvar och då blev han fast! Buskatt... han var dessutom lite småfuktig i pälsen efter den dusch han fick ett tag innan så jag vågade inte låta honom vara kvar ute... trots att jag tror att han inte skulle gå någon längre väg utan relativt snabbt komma in igen! Han är nämligen en liten mes egentligen när det gäller att  vara ute...

Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0