Jag har en favorit...

och det är en grön fåtölj... den är av märket Bruno Mattson och är mintgrön! Det är husses stolar från början och det finns fyra stycken i huset... I en utav de som står uppe brukar jag sova i om nätterna, förutom de stunder jag ligger på husses mage eller vid mattes fötter (Kan det vara så att husse har fotsvett och Matte dålig andedräkt? ) ! Hur som helst så står det två i källaren också och eftersom det är skinn så har det varit lite kallt att ligga i dem, men idag har de möblerat om i källaren och flyttat in stolarna till det rummet där kaminen står... När sen matte la en fleccefilt i den ena så tog det inte många minuter förrän jag låg där och nannade...

image45

Här ligger jag uppe och kollar läget i fåtöljen...

image46

Här ligger jag nere och tvättar mig, även Ellens råtta blev tvättad! Så nu behöver du inte tänka på det Lovisa, tänk vad snäll kisse jag är...

Bruno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0