Jag ÄR trög...

Jag läser designbloggen för att försöka göra denna blogg lite roligare att titta på, men jag fattar inte alls!! Nu har jag iallafall hittat ett ställe som förklarar hur man gör... Att sen lista ut hur jag ska göra det är en annan femma!

Niklas vi måste gå igenom detta, du borde verkligen fatta hur man gör...! Please?!

image11

Här kommer en bild på Bruno och mig på vår första utställning, dock var jag inte ägare till honom ännu men fick följa med ändå... Dåvarande ägaren står med brorsan Bastian precis bakom...
Trixigt med armarna och det var fullt med folk som ville stå i vägen när Jessica skulle ta kortet, men vi lyckades hyfsat för att vara nybörjare på området, jag och min Bruno!

Nu ska vi sova här hela huset...
Jag har förresten glömt vår älskade degus Fisis som också bor hos oss, han är runt 6 år och är den som är äldst i djursällskapet!

image12

Bruno vill hemskt gärna leka med honom men blir lite skraj när Fisis piper till, det är bäst att han passar sig för Fisis biter hårt som attan när han är på det humöret...

Gonatt på er alla som läser, lämna gärna ett avtryck i form av en kommentar!

Susanne

Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå Susanne & Bruno!
Kul att ni också har en blogg! :o) Återkommer för att läsa mera...
kram från Malin mfl

2008-03-11 @ 07:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0