Jag är en elak matte...

men vad gör man inte för lite dataro...
Jag duschade den stackaren... he he, han måste vänjas! Det gick förvånansvärt bra... Han vill dock sitta i famnen efter en stund vilket gjorde att min vänsterarm blev blöt, väldigt blöt... Men men...
Nu sitter han och slickar sig och kommer göra så en stund, det betyder att han komme rlåta mig vara ifred! Jag är ego jag vet, men jag har skolarbete som måste vara klart tills i morgon! När Bruno har slickat sig klart garanterar jag att han är trött och behöver sova... detta ger mig säkert två timmar innan vi behöver krypa på golvet och kasta råttor...

Här är han gulleplutten, blöt...

image10

Han slipper iallafall fönen idag, den får vi jobba med en annan dag...

Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0