Idag skolkar jag från skolan...

jag vet, fy skäms på mig! Men jag orkar faktiskt inte, vill inte och det är faktiskt inte obligatoriskt... Jag har massa saker som jag måste plugga på och jag tänker göra det istället... Tror faktiskt att Bruno blir gladare av att jag är hemma, ytterligare en anledning till att vara hemma...

image20
Här ligger de små liven och gosar i min säng... Tyvärr brukar det inte vara så länge när det är så här kort avstånd mellan dem... Men man får vara glad för det lilla! Visst ser det skönt ut... tror minsann att jag ska lägga mig där och läsa min behandlarbok sen, skönt! Jag får säkert sällskap av den vita rackaren! Tingeling är ute och ränner, gick ut inatt eller?? Ingen aning, kommer inte ihåg... Magnus, när gick Tingeling ut??  Hon har iallafall inte kommit in än eller så har hon götm sig rackarns bra...

Nehe skolboken väntar! Jag återkommer senare...

Susanne

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Tack! :D
Vilka söta katter

2008-03-13 @ 11:08:33
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0