Idag fick jag vara ute en stund...

När matte låter mig vara ute utan koppel och sele på så är det faktiskt väldigt skojigt! Tingeling, matte och jag var ute och till och med Tingeling var snäll.... Fantastiskt!
Det var skönt väder ute, solen sken men det var lite kyligt i vinden! Jag jagade pinnar ocj klättrade i äppelträdet, skoj skoj!
Men man blir trött, jag har nästan sovit hela kvällen, matte tro ratt jag inte kommer sova inatt men det gör jag nog... Men sen när klockan ringer vid halv sex är jag redo igen för dagena bravader. Jag kommer alltid som ett skott när klockan ringer, de ska inte få en chans att somna om! Jag spinner jättehögt och lägger mig på halsen... MYSIGT! Sen går vi upp och släpper in Tingeling och sen får vi mat! Jag har saknat både Tingeling och maten hela natten...

Hur går era morgonrutiner till katt kompisar där ute??

Bilder från klätterträdet kommer imorgon hoppas jag!

BRUNO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0