Helgen i bilder...

image33
Långfredagen, lite små trött...

image34

Matte och jag på påskafton, inget lyckat kort alls... men men så blir det när man ska ge sig på saker man inte kan!

image35
Påskdagen började vi med lite tv-tittande, jag vaktar basen och högtalarna!

image36
Sen var jag ute i det där vita kalla som säga heta snö... Lite småläskigt, jag tuggade mest på busken bredvid mig!

image37
Sen åkte vi ner till Boholmarna för att fira påsk och då var de här busungarna där... alltså fullt ös!
Jag intog framstupa sidoläge, just in case of, ni vet...

image38

Nåväl, jag tog det mest lungt... Människorna provade gamla glasögon och skrattade så de tjöt... Matte provade sin glasögon från när hon var liten... det är ett under att hon fick bo kvar hemma med de bottnarna...

image39

Ja ja, hon är ju snäll iallafall... men det är ju korna med så!

image40

Idag är det annandag påsk och när husse skulle gå ut ville jag följa med... Upptäckte att luvan på jackan var mysig att ligga i. Sen kan man bita i det där djuret som ligger runt omkring luvan... Jag försöker döda den mest hela tiden...

Nu sover jag igen, Husse har åkt till Öland och matte borde verkligen plugga!

Bruno

Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

svar: Jag hjälper gärna till och fixar en ny design till din blogg, dock hinner jag inte göra åt alla samtidigt.

Därför vill jag att ni skickar ett mail till mig på adressen [email protected] med följande i:

- 2-3 bilder som du vill ha med i loggan.
- 1 bild som du vill ha på sidan av bloggen (i vänsterkolumnen).
- Vilken färg du vill ha på bloggen.
- Vilken text det ska vara i headern.
- Eventuellt andra saker du vill ha med i designen.

Sen behöver jag även dina inloggningsuppgifter till bloggen så att jag kan logga in och fixa med designen.

2008-03-24 @ 11:58:43
URL: http://gabbgabb.blogg.se
Postat av: Wysteriia

haha sista bilden är ju för söt :D

2008-03-24 @ 12:54:31
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0