Fullt ös idag...

Dagen har varit fullspäckad med massa roliga saker! KL 7:30 kom Ellen, dagis var stängt idag, vi lekte lite och bakade en sockerkaka...

image17
Såhär fin blev den, smakade bra gjorde den också...

Sen bar det iväg ner till Boholmarna, där mina föräldrar bor, Alla katter och barn med...
Vi började med att gå en sväng, det var paus i regnet! Sen gjorde vi 58 stycken kroppkakor, de blev himla goda... Lite mer salt hade dock inte gjort något!

Bruno träffade den gamle katten Ados idag också, han fyller 18 år i år men är förvånansvärt pigg ändå! Har dock lite problem med lyftrören och får hosta när han ska fräsa åt Bruno... Men an accepterar honom iallafall, han är väl smart nog att inse att han är för gammal för att hoppa på honom. Däremot får han mer respekt av Bruno än vad Tingeling får... Bruno vågade inte gå fram till Ados när han morrade åt honom... Men stundtals fäktade de lite med varandra och det såg ut som att Ados lekte han med...

image18

Jag bjuder även på en bild på mig när jag skalar potatisen till kroppisarna, håll till godo... Jag visar mig väl inte från den bästa sidan... men men...

image19

Nu är det dags att sova, katterna och Fisis sover redan och Magnus kikar på sporten... Imorgon blir det skola hela dagen, sen direkt vidare till Friskis med Lovisa... Tuff dag, men man sover gott sen!

Må gott alla där ute...

Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0