Här är en underbar bild...



Det här är maj förra året när vädret var som bäst och Tingeling älskade när sommaren kom... Hon var alltigenom en utekatt som älskade att jaga möss och fåglar! Vi har aldrig kunnat hålla henne inne mer än max fyra dagar, hon klättrade på väggarna, och då menar jag klättra! Jag kommer alltid förknippa skatornas skrikande med henne, de retade henne dag ut och dag in... Ibland räckte det med att jag öppnade dörren när de skrek som värst för att hon skulle komma som ett skott! De var verkligen elaka mot henne... Jag är glad att vi hittade henne innan de hade gått på henne igår, det hade gjort ont att se! Nu var hon fortfarande så fin, lika mycket skräp i pälsen som vanligt... Hon fattas mig, hon fattas oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0