Tillbaka....

Bloggen har legat nere under sommaren, jag har jobbat mycket och det har funnits andra prioriteringar!
Men nu är vi tillbaka... Som ni ser är namnet ändrat! Detta beror på att det har flyttat in en liten tjej som heter Lava hos oss. Hon är underbart söt och något så in i nordens busig.
Bruno älskar henne, man kan både jaga, bita, tvätta och sova ihop... Deras relation är väldigt ömsesidig och tvärtemot vad Brunos och Tingelings var. Saknaden efter Tingeling river i bröstet fortfarande, dock inte jämt. Tårarna trillar då och då, som nu när minnena kommer tillbaka...

Jobbet i sommar har fungerat bra  enligt min mening, känns också som om både patienter och arbetskamrater har uppskattat det jag gjort. Jag har lyckats undvika mycket av det värsta skärandet, en tur till akuten under midsommarhelgen... Annars har det sytts mycket på avdelningen och det är så man är tacksam för att man inte är syrra... Jag tror att det blir mkt extrajobb under hösten, det behövs inför Zambia. För hoppningsvis har jag även fått lite extrajobb som personlig assistent åt psykiskt funktionshindrade i Torsås. Vi får väl se hur det blir...


Här är hon får lilla fia... för dagen 2150 g tung...



Vi har haft myggnät för dörren och där har de suttit och tittat på bin, fåglar ocn andra flygfän...


och såhär gosiga är man ibland...

Nu ska jag åka in en sväng till staden, dags att köpa lite scrappingsaker så att jag komemr igång igen. Den 24 augusti ställer vi ut våra alster i Krusenstiernska trädgården. Givetvis går det även bra att köpa kort då... Välkomna!

Kram till er alla!
Susanne

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åååh va söta dom är tillsammans!

Man riktigt ser hur kärleken strömmar.Puss!



ha det gott och söt om er!

/Kattis

2008-08-20 @ 00:51:01
URL: http://www.drakborgens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0