Lava möter gammelman...

Idag tog jag Lava med mig och cyklae ner till mamma och pappa, första cykelturen för Lava... Hon satt i väskan på ryggen och sa inte ett ljud, tyckte nog det var lite obehagligt när vi skulle över E22, då krängde hon lite... Annars strålande, jag är så stolt över henne, men jag har märkt att hon är en tuff tjej.. kom inte här och bestäm över mig! Detta gör oxå att jag var lite rädd när hon ska tussas ihop med Ados 18 år. Han har tagit emot både Tingeling och Bruno bra, men skillnaden på dem mot Lava är att de har varit väldigt gossugna med honom som små.. de har velat leka och mysa med honom! Lava fräser och är redo att gå till attack... och om hon går till attack på Ados så lär han ge igen tillbaka...
Men men men, det gick helt ok, cool som Lava är så gillade hon läget att vara i ny miljö men undvek Ados så gott det gick... och han sket i henne... Lite käk bredbvid varandra funkade oxå helt ok! Det ska nog lösa sig det här...


Jag kokar just nu lingonsylt, smaskens...  Förra veckan blev det drottningssylt, mumsigt och inte lika mycket socker som de på burk ellet korv i affären!!

Kram på er alla...

Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0