Kosta outlet...

Idag har jag fyndat! Åkte till Kosta outlet med Hanna och gosfisen Elsa.. Hittade en kavaj från Tigen som kostade 199 kronor, ser ni vad jag skriver 199 kronor!! Ordinare 1999 kronor... Snygg modell, svart, passar till allt! Kan det bli bättre? Var tvungen att fråga i kassan varför det var så billigt för det var många olika sorter och många olika märken... De behövde rensa lite och få lite mer plats.. Jaha ja det är bara att tacka och ta emot!

Köpte lite annat också, jag som inte skulle köpa något, men men lönen har ju precis kommit! Ska ta det easy resten av månaden! Hanna lyckades också plocka på sig lite grejer mest till Elsa men även till det lilla knytet på sex centimeter som ligger i magen... det är svårt att låta bli att köpa! Stannade i Nybro på vägen hem och hittade billig kattungemat på Djurkompaniet så även de fick lite nytt idag, köpte lite goa stänger till Fisis oxå! Rättvist ska det vara! Ja Magnus fick ingen men han handlade jeans och tröja häromdagen och är fullt kapabel till att betala för sina saker själv! Så det så...

Ikväll blir det fotboll på TV.. KFF - Gent! Läste just att Wastå fått hjärnhinneinflammation, inte kul! Men Zlatan eller vem det nu blir löser det säkert alldeles utmärkt, lycka till till dem och krya på dig Wastå!

Ont i mina hälar har jag, konstigt ont... När jag böjer mig ner så gör det fruktansvärt ont främst i vänstra hälen... Jag trodde jag hade hälsporre på gång igen men detta verkar vara något annat! Får väl se hur länge det håller i sig, kul är det inte!

Nu ska jag fixa lite innan min skjuts kommer...

kram
Susanne

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, visst är det kul att göra fynd!?

Jag var iväg till Kista galleria igår o sprang i affärer tills de stängde (kl 21). Jobbar man sent får man kika i affärer sent.. Jag gjorde inte lika goda fynd som du, men fynd i alla fall. :)



Ta hand om hälarna!

Kram, J

2008-08-28 @ 20:58:54
URL: http://www.virvlas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0