I väntan på sotaren...

som ska komma någon gång mellan 8 och 10... Jag såg sotbilen utanför vid 9 snåret men den åkte igen! Han kanske glömde bort vad det var han skulle göra... alzeimers light kanske?

Jag har bäddat renti sängarna nu på morgonen, Bruno var så hjälpsam så... Han var tvungen att kontrollera att det gick att ligga under täcket... Det gjorde det!

Nu kom sotaren... Han glömde stänga dörren, hjärtat i halsgropen när jag kom upp från källaren, Bruno visste jag var nere i källaren men var är Lava??? Hon stod väldigt snällt ute på trappen, tack för det! PUH!

Svärmor ringde, hon har sytt färdigt mina gardiner till sovrummet, trevligt! Hon ska komma förbi och hänga upp dem, vårt sovrum kommer bli jättefint... Nya gardiner, nytapetserat och nya kuddar! Nämde jag att svärmor även betalat gardinerna?? Det är strålande!!

Ikväll blir det jobb, ska ner till Stufvenäs och slänga lite käft.. eventuellt kommer jag bära någon tallrik också...

Hur mår ni idag?

Kram
Susanne 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0