Helgen...

som har varit har varit väldigt lugn... Inte gjort särskilt mycket, scrappat en del iofs... Jag tittade på Hannibal när jag var ensam hemma i fredags, det var lite läskigt så jag tittade bara med ena ögat... =)

Bruno fick för iatt kissa i en utav de stora blomkrukorna, han protesterade väl över att han inte fick någon uppmärksamhet och Lava hon hoppar efter bladen på en annan av blommorna så att den till slut välter... Jag blir tokig på dessa blommor... vill ha ut dem, men eftersom Magnus gillar dem så stannar dem... vad gör man inte för kärleken?

Imorgon blir det jobb på psyk och idag ska jag in till frisören... Ska bara klippa topparna eftersom jag vill spara ut till längre hår igen... Jag ska nämligen vara tärna på ett bröllop till våren/sommaren och då vill jag ha långt hår... Jag är såå glad för det...

Kram
Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0