Tjoho...

Jag börjar bli klar med min essä... Har skrivt fyra sidor nu så jag kan max skriva en till, gör inget om det bara blir en halv till! Sen måste jag läsa igenom lite så jag inte har skrivit samma sak på 4 olika ställen. Det kan annars lätt bli så...

Ingen bil idag och jag som behöver åka och handla en sväng, cyklekorgen är trasig så jag kan inte cykla och göra det heller... Mouähhh! Hur gör man då? Jag kan inte koka soppa på en spik, dessutom var jag fruktansvärt sugen på att pilla räkor! Jag tvivlar inte en sekund på att resten av vår familj också skulle uppskattat det, nja kanske inte Fisis men de andra fyrbenta helt klart! Speciellt Tingeling.... det är det bästa hon vet!

Jag får väl fundera på det, jag tog upp en fläskstek ur frysen.. den får vi väl äta ikväll annars...

Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0