Och så var det måndag igen...

och som det känns nu kunde jag lika gärna hoppt över hela helgen! Man ska verkligen inte hålla på med saker som man inte klarar av, thats a fact! Men man får tacka sin lyckliga stjärna att man har lite vett i skallen...

Idag skiner solen en del och Bruno vill bara vara ute och det får han, sen att jag skriker på honom varannan minut får han tåla... vill ju veta vad han har för sig! Jag har altandörren på glönt och nu var han inne och vände ungefär en halv sekund! Jag kan berätta att hans tassar inte längre är vita utan väldigt grådassiga... Det blir till att tvätta dem sen...

Jag ska försöka plugga lite nu, sen så ska jag iväg och jobba lite på psyket ikväll... KUL men synd när det är hemmamatch på fredriksskans! KFF mot Ljungskile, det borde de ta tre poäng på!

Nu ska jag ut och ropa på Bruno...

Susanne 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0