Nu funkar bloggen igen...

Det har varit några dagar som bloggen har varit nere, de har ordnat med en ny server eller nåt annat tjosan hejsan...

Vi mår iallafall bra här i Rinket, det rullar på får man väl säga...

Lite bilder...
image55
Magnus och jag började lördagen med en promenad, vi gick och gick och gick...

image56
tills jag hittade snön och eftersom jag ändå hade stavarna med mig, så varför inte en tur... Men jag hade ju glömt skidorna... Rackarns!

image57
På söndagen flörtade Bruno med ytterdörren, han ville tydligen gå ut... Tyvärr fattade inte ytterdörren (till Brunos besvikelse) detta utan jag fick vackert hjälpa till...

image58
Hann och Elsa kom och hämtade mig och vi åkte ner en sväng till Ellen... Här går de små barnen och samspråkar... De är på väg till den gamle kissen som sitter på altanen...
Vi gick vidare ner till vattnet...
image59
Kallt tyckte både Hanna och jag, men inte de små, ploppa sten är very kul!

image60

Så förflöt den söndagen... På eftermiddagen var det ju FF match och efter vissa turer kom vi fram till att alla FF´s matcher kommer att spenderas hos Bror min. Vad kul för dem! resultatet blev ju som ni alla vet 0-0... Vi hoppas på vinst nästa gång... måndag kl 19:00 hemma mot Ljungskile(tror jag)!

Måndagen blev lite strosande på IKEA med mamma och Helén, lunch blev det oxå! GOTT!
Eftermiddagen spenderade jag vid symaskinen, måste ju sy ett burskynke till Bruno som vi kan ha med till utställningen. Då jag inte hade något tyg som räckte så fick det bli tvåfärgat, grönt och blått! Jag försöker ju vara lite ekonomisk dessa dagar pga av låg inkomst så det fick vackert bli vad jag hade hemma. Ja det blåa tyget hade mamma över hemma och vadden till kudden hade svärmor så jag fick samla ihop lite. Men bra blev det iaf!

image62
Eller vad tycker ni? Kass bild jag vet...

image63

Här är vi nyss... jag är oborstad och Bruno otålig! Sluta pussa på mig matte, jag vill hellre bita dig i benen...
Apropå det så är bita i benen och fötterna den nya, han har slutat med blomkrafsandet! alltid är det något...

Susanne

ps... trots att det är 1 april idag så är allt jag skriver sant! ...ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0