Mys morgon...

Jag tog en liten sovmorgon idag, det har blivit svårare att ta dem sen Bruno flyttade in... Han är nämligen väldigt morgonpigg och inte alls tyst och diskret.
Magnus var uppe tidigt idag(som alltid iofs), skulle åka ut till Ölandet och fixa lite på stugan där. Han släppte in Tingeling och gav båda katterna mat. Sen kom Tingeling upp i sängen och skulle sova där (!) och det var ju ovanligt. Vi fick faktiskt vara ifrån i en timme drygt innan herr Bruno kom upp och pockade på uppmärksamheten. Tingeling låg kvar trots att han försökte anfalla henne då och då... Till slut gav jag iaf upp och gick upp och då såg jag helt plötsligt varför Tingeling och jag fått vara ifrd en hel timme. Bruno hade nämligen varit upp på köksbänken och rivit ner den dyra burken med pulvret som ska bättre på hans andedräkt. Det låg pulver på hela golvet, pulvet är som sand... Oj vad kul, vilken bra start! Men men jag fick upp det mesta och la tillbaka i burken, han får acceptera att det kanske kommer med ett hårstrå i maten nästa gång...

Nu ska jag strax iväg till Lindex och arbeta en sväng, bra med pengar!

Vad händer hos er i helgen?

Susanne

Kommentarer
Postat av: Nicke

Vi bakar muffins så klart! Vad kan man annars göra i regnet som har en förmåga att infinna sig så fort det blir helg. CU

2008-04-12 @ 13:27:28
URL: http://lennqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0