Ibland blir man ledsen...

Jag trodde verkligen att jag skulle komma med på utställningen i Göteborg! Kalla mig naiv men jag trodde verkligen det!
Idag fick jag ett mail... det stod såhär:

Hej   Tyvärr så har ni inte kommit med på våran utställning i april. För återbetalning av anmälningsavgift skicka kontouppgifter till ******@******.com. Vi ber om ursäkt för dröjsmålet.  

Med vänliga hälsningar 
*********
Kassör Spinneriet

SATAN VAD LEDSEN MAN BLIR!
Bruno förstår ju ingenting, men han är säkert besviken! Men dett adrabbar ju tyvärr fler... Jag och mamma skulle åka ihop, vi skulle hälsa på min kompis Johan först, sen bo hos min faster som passande nog fyller år samtidigt! Nu måste jag göra dessa besvikna för jag åker inte om jag inte är med på utställningen!

Susanne *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0