Har jag berättat att Tingeling...

har gått ner en del i vikt sen Bruno flyytade in... Det har väl rört sig om en 4-5 hekto kanske, låter inte mkt för världen men om man är liten redan från start så syns och känns det kan jag lova...
Häromdagen var hon nere på 3,2 och jag började bli rejält orolig, tycker inte alls att det är bra... Jag passar på att ge henne mat så fort jag kommer åt och hon äter... Nu börjar det vända tack och lov! Idag vägde hon 3,3! ! hekto upp!
Hon blir alltid mindre om somrarna, det är väl hyfsat normalt men hon brukar ändå alltid ligga över 3,5 kg... Vi kämpar på och ger henne lite extra gott när Bruno inte är i närheten... Han går nämlig upp fint i vikt och väger numera 4 kg... han är väldigt matglad och han är absolut inte tjock men om han ska bli kastrat snart så är det bra om han vänjer sig att inte få mat så fort han vill...

Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0