Fest på G!

En utav mina bästa kompisar Johan är hos mig, vi ska på återträff med klassen från nian! Skoj!

Vi skulle ta lite foton så att ni får se hur snygga vi är...

image71

Jag- Johan le nu!

Johan ler, men jag var tvungen att kolla tänderna först... Jag var för snabb på knappen...

image72

Jag- Johan le nu *KLICK*

Johan- Va?

image73
Här var vi inte ens medvetna om att det togs ett kort... det kom ingen blixt nämligen...

image74

Här blev vi lite snygga! Eller vad skriver jag, vi är ju stenheta!!

image75

Vi sa att vi skulle försöka ta ett allvarligt kort, men här var vi inte heller medvetna om att det togs ett kort... snygga som faan!

image76

Här ser Johan ut som en ledsen hund så vi blev inte nöjda...

image77

Detta blev vi till slut nöjda med...

Sen kom Mats...

image78

Nu är det party!

Johan, jag älskar dig, om du nu läser detta!

Susanne


Kommentarer
Postat av: Nicke

Hörde att vissa av de festande inte höll hela kvällen och åkte hem innan Bolibompa var slut. Så kan det gå.......

2008-04-07 @ 07:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0