Dagens göromål...

Jag har tillsammans med bror min och Ellen Brellen varit och handlat en kortis, vi tjejer behöver ju en del saker i månaden som faktiskt är satans dyrt. Men men nöden har ingen lag...
Det bjöds på fika efter det, KFF bakelser från Danska Wienerbageriet! tack tack Conny, de var mumsiga...

Nu så ska vi snart iväg på öppet hus på 50 års kalas... ka scrappa ihop ett litet kort och byta om... Granne med festen så ligger travet och det är bara att pallra sig dit efteråt. Jobba fram till elva tiden för att sen åka hem och sova... Jag ska nämligen jobba imorgon också, de ringde från Lindex och undrade om jag kunde jobba 11-16 imorgon?? Jag funderade... hmm 100% i OB, sammanlagt blir det 9 timmar... Ja men jag kommer! Ahh jag är inte 100% just nu med inflammation och allt, men men men jag behöver pengarna! Thats a fact!

Så imorgon blir det alltså lindex... de har en ursnygg barnkollektion nu... Passa på för den kommer säkert att försvinna snabbt...


Denna skulle jag vilja att Ellen fick, men har tyvärr inte råd att köpa den till henne... ¨Någon som är sugen??


Denna skulle passa Joel... finns i många olika färger och former... Många är tyvärr redan slut står det på hemsidan... Så skynda skynda om ni vill ha... special edition!

Nu nu måste jag skynda vidare...

Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0