Bilder...

image64
Bruno kollar läget när Fisis bäddar i höet, måste ju spana så att han gör rätt...

image65
Här hittade jag Tingeling igår, i vår säng under det extra täcket som låg ovanpå, undra vem hon försöker gömma sig för?

image66
Här är köttfärsåsen som var till middag igår... innehöll lite av vad som fanns i kylskåpet! Med extra spice i genom lite röd currypasta... yumie!

image67
Ellen och mamma kom på besök och skulle hjälpa mig med bullarna! Tack tack, det var till STOR hjälp! =)
93 stycken blev det... några med mandel i och några med kanel! Gott gott...

image68
Såhär ser de ut... Dessa som är här är med mandel i! vad tycks? Blir ni sugna?

image69
Man blir lite seg efter allt bakande och även Bruno trots att han inte hjälpte till alls...

image70
Nyss fick vi besök av en Kotte, se så söt! Vi bjöd på lite kattmat (läste på naturvårdsverket, helt OK att ge), han/hon åt med god aptit! När jag tittade ut en stund senare, var allt uppätet och kotten borta igen! Vi får hoppas att den kommer igen! Bruno var ute och nosade på den, det var så jag upptäckte den! Jag är glad att de är i vår närhet, de gillar väl ormar om jag förstått saken rätt och jag gillar verkligen inte alls ormar!

Nu är det väl snart dags för sängen...

Imorgon ska jag och Kotaiba till Pauline i Värnamo, det ska bli så trevligt!

Kram och gonatt på er alla...

Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0